Μια δημοσκόπηση που κανένα συστημικό κανάλι δεν πρόκειται να σου δείξει.
Η συγκεκριμένη έρευνα πραγματοποιήθηκε απο την Δευτέρα 21 Μαίου μέχρι την Κυριακή 27 του ίδιου μήνα συγκεντρώνοντας ένα αξιόλογο δείγμα σε πανελλαδικό επίπεδο της τάξεως των 2.000 ατόμων απο την εταιρία election analysis μέσω τηλεφωνημάτων.
Οι απαντήσεις της συντριπτικής πλειοψηφίας των ερωτηθέντων είναι αποκαλυπτικές.
Ένα μικρό δείγμα αυτών έχουν ως εξής:
'' Όλοι τους είναι το ίδιο,ψεύτες και προδότες''
''Δέν θα πάω γιατί είναι όλοι αποδεδειγμένα άχρηστοι''
''Τί να ψηφίσω; τους ανεπάγγελτους χωρίς κανένα ένσημο στην πλάτη τους;''
''Θα απέχω συνειδητά γιατί δεν με εκφράζει η ψεύτικη εκλογική διαδικασία που αλλοιώνει τα αποτελέσματα''
''Ό,τι ψήφισα μέχρι τώρα,το μετάνιωσα.Όλοι μόνο λόγια είναι και κοιτάζουν να οικονομήσουν''
Μεταξύ των αποτελεσμάτων της έρευνας καταγράφηκαν 2 πρωτοφανή στοιχεία τα οποία πραγματικά θα προκαλέσουν αν επιβεβαιωθούν και στην κάλπη.
Πρώτο σημαντικό εύρημα: Το ΚΚΕ για πρώτη φορά δείχνει να βρίσκεται εκτός βουλής(οριακά στο 2%)!!!!
Δεύτερο αξιοσημείωτο εύρημα: Η αποχή εκτιμάται πως θα εκτιναχθεί σε ποσοστό της τάξεως του 63-65% δημιουργώντας ιστορικό ρεκόρ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου