Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2018

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ. ΓΚΡΕΜΟΤΣΑΚΙΣΑΝ ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ



Ομάδα 13 ατόμων φορώντας κουκούλες, στις 3:30 τη νύχτα, έδεσε το άγαλμα με σχοινιά από φορτηγό (δεν έφερε πινακίδες) και το τράβηξαν με αποτέλεσμα να το γκρεμίσουν. 


ΚΑΛΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ... ΚΙ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ Ο ΚΑΘΕ ΑΘΕΟΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ Μ@Λ@ΚΙ@ ΤΟΥ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΗΘΗ,ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΙΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΣΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου